Батьківська сторінка








     ПОДЯКА
ЩИРО ДЯКУЮ ЗА АКТИВНУ УЧАСТЬ У РЕМОНТІ КАБІНЕТУ №4
Савчук Олені Миколаївні,
Литвиненко Олені Миколаївні
Маковецькій Лілії Олександрівні,
Чорній олені Анатоліївні,
Шандаліну Дмитру Анатолійовичу ,
Стусь Володимиру Володимировичу,
Вороненко Галині Опександрівні.
      15.06.2018                              Ю.І.Щербачук 


Техніка безпеки



ІНСТРУКЦІЯ № 34З ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ УЧНІВ ПІД ЧАС ЛІТНІХ КАНІКУЛ ТА ПЕРЕБУВАННЯ У ПРИШКІЛЬНОМУ ТАБОРІ


1.1. ІНСТРУКЦІЮ З БЕЗПЕКИ УЧНІВ ПІД ЧАС ЛІТНІХ КАНІКУЛ ТА ПЕРЕБУВАННЯ У ПРИШКІЛЬНИХ ТАБОРАХ ПОШИРЮЄТЬСЯ НА ВСІХ УЧАСНИКІВ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ПІД ЧАС ПЕРЕБУВАННЯ УЧНІВ НА ЛІТНІХ КАНІКУЛАХ ТА ПРИШКІЛЬНИХ ТАБОРАХ РОЗРОБЛЕНО ВІДПОВІДНО ДО «ПОЛОЖЕННЯ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ РОБОТИ З ОХОРОНИ ПРАЦІ УЧАСНИКІВ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ», ЗАТВЕРДЖЕНОГО НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІД 01.08.2001 № 563, «ПРАВИЛ ДОРОЖНЬОГО РУХУ УКРАЇНИ», ЗАТВЕРДЖЕНИХ ПОСТАНОВОЮ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 10.10.2001 № 1306, «ПРАВИЛ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ, УСТАНОВ І ОРГАНІЗАЦІЙ СИСТЕМИ ОСВІТИ УКРАЇНИ», ЗАТВЕРДЖЕНИХ НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ, МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ, ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОЖЕЖНОЇ ОХОРОНИ ВІД 30.09.1998 № 348/70.

1.2. УСІ УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ПОВИННІ ЗНАТИ ПРАВИЛА НАДАННЯ ПЕРШОЇ (ДОЛІКАРСЬКОЇ) ДОПОМОГИ ПРИ ХАРАКТЕРНИХ УШКОДЖЕННЯХ, МАТИ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ І НАВИЧКИ КОРИСТУВАННЯ МЕДИКАМЕНТАМИ.

 2. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПІД ЧАС ЛІТНІХ КАНІКУЛ ТА ПЕРЕБУВАННЯ У ПРИШКІЛЬНИХ ТАБОРАХ

2.1. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПЕРЕД ПОЧАТКОМ ЛІТНІХ КАНІКУЛ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРИШКІЛЬНИХ ТАБОРІВ:

2.1.1. ПЕРЕД ПОЧАТКОМ ЛІТНІХ КАНІКУЛ ТА РОБОТИ ПРИШКІЛЬНИХ ТАБОРІВ ЧІТКО ВИЗНАЧИТИ ТЕРМІНИ ПОЧАТКУ ТА ЗАВЕРШЕННЯ КАНІКУЛ ТА ПРИШКІЛЬНИХ ТАБОРІВ.

2.1.2. У РАЗІ ПРОДОВЖЕННЯ КАНІКУЛ ТА ТЕРМІНІВ РОБОТИ ПРИШКІЛЬНИХ ТАБОРІВ СЛІД ТЕЛЕФОНУВАТИ В ОСТАННІЙ ДЕНЬ ВИЗНАЧЕНИХ ТЕРМІНІВ ДО ПРИЙМАЛЬНОЇ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ АБО ВИХОВАТЕЛЕВІ, КЛАСОВОДОВІ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ НОВОГО ТЕРМІНУ КАНІКУЛ ТА ПРИШКІЛЬНИХ ТАБОРІВ.

2.1.3. ОЗНАЙОМИТИСЯ З ПЛАНОМ ПРОВЕДЕННЯ КАНІКУЛ ТА ПРИШКІЛЬНИХ ТАБОРІВ У КЛАСІ, НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ, БРАТИ АКТИВНУ УЧАСТЬ У ЗАПЛАНОВАНИХ ЗАХОДАХ.

2.1.4. У РАЗІ НЕМОЖЛИВОСТІ ЧЕРЕЗ ПОВАЖНІ ПРИЧИНИ АБО СІМЕЙНІ ОБСТАВИНИ ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ЗАПЛАНОВАНИХ ЗАХОДАХ ПІД ЧАС КАНІКУЛ ТА РОБОТИ ПРИШКІЛЬНИХ ТАБОРІВ, АБО ВЧАСНО РОЗПОЧАТИ НАВЧАЛЬНІ ЗАНЯТТЯ ПІСЛЯ КАНІКУЛ, УЧНЯМ СЛІД ЗАВЧАСНО ПОПЕРЕДИТИ ВИХОВАТЕЛЯ, КЛАСОВОДА, НАДАВШИ ЗАЯВУ ВІД БАТЬКІВ ЧИ МЕДИЧНУ ДОВІДКУ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ОБҐРУНТОВАНІСТЬ ПРИЧИНИ.

2.2. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПІД ЧАС ЛІТНІХ КАНІКУЛ ТА РОБОТИ ПРИШКІЛЬНИХ ТАБОРІВ:

2.2.1. ПІД ЧАС КАНІКУЛ, ПЕРЕБУВАЮЧИ НА ВУЛИЦІ Й СТАВШИ УЧАСНИКОМ ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНОГО РУХУ, ЧІТКО ВИКОНУВАТИ ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ:

● РУХАТИСЯ ТРОТУАРАМИ І ПІШОХІДНИМИ ДОРІЖКАМИ, ДОТРИМУЮЧИ ПРАВОГО БОКУ;

● ЗА МЕЖАМИ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ, РУХАЮЧИСЬ УЗБІЧЧЯМ ЧИ КРАЄМ ПРОЇЖДЖОЇ ЧАСТИНИ, ЙТИ НАЗУСТРІЧ РУХУ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ;

● ПЕРЕХОДИТИ ПРОЇЖДЖУ ЧАСТИНУ ТІЛЬКИ ПО ПІШОХІДНИХ ПЕРЕХОДАХ, ЗОКРЕМА ПІДЗЕМНИХ І НАЗЕМНИХ, А ЗА ЇХ ВІДСУТНОСТІ — НА ПЕРЕХРЕСТЯХ ПО ЛІНІЯХ ТРОТУАРІВ АБО УЗБІЧ;

● У МІСЦЯХ ІЗ РЕГУЛЬОВАНИМ РУХОМ КЕРУВАТИСЯ ТІЛЬКИ СИГНАЛАМИ РЕГУЛЮВАЛЬНИКА ЧИ СВІТЛОФОРА;

● ВИХОДИТИ НА ПРОЇЖДЖУ ЧАСТИНУ З-ЗА ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ УПЕВНИВШИСЬ, ЩО НЕ НАБЛИЖАЮТЬСЯ ІНШІ ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ;

● ЧЕКАТИ НА ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ ТІЛЬКИ НА ПОСАДКОВИХ МАЙДАНЧИКАХ (ЗУПИНКАХ), ТРОТУАРАХ, УЗБІЧЧЯХ, НЕ СТВОРЮЮЧИ ПЕРЕШКОД ДЛЯ ДОРОЖНЬОГО РУХУ;

● НА ТРАМВАЙНИХ ЗУПИНКАХ, НЕ ОБЛАДНАНИХ ПОСАДКОВИМИ МАЙДАНЧИКАМИ, МОЖНА ВИХОДИТИ НА ПРОЇЖДЖУ ЧАСТИНУ ЛИШЕ З БОКУ ДВЕРЕЙ І ТІЛЬКИ ПІСЛЯ ЗУПИНКИ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ;

● У РАЗІ НАБЛИЖЕННЯ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ З УВІМКНЕНИМ ПРОБЛИСКОВИМ МАЯЧКОМ ЧЕРВОНОГО АБО СИНЬОГО КОЛЬОРУ, ЧИ СПЕЦІАЛЬНИМ ЗВУКОВИМ СИГНАЛОМ, ПОТРІБНО УТРИМАТИСЯ ВІД ПЕРЕХОДУ ПРОЇЖДЖОЇ ЧАСТИНИ АБО НЕГАЙНО ЗАЛИШИТИ ЇЇ;

● КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНО ВИБІГАТИ НА ПРОЇЖДЖУ ЧАСТИНУ ВЛАШТОВУВАТИ НА НІЙ АБО ПОБЛИЗУ НЕЇ ІГРИ, ПЕРЕХОДИТИ ПРОЇЖДЖУ ЧАСТИНУ ПОЗА ПІШОХІДНИМ ПЕРЕХОДОМ, АБО ВСТАНОВЛЕНИМИ МІСЦЯМИ;

● ПРОЇЖДЖОЮ ДОРОГОЮ РУХАТИСЯ НА ВЕЛОСИПЕДІ МОЖНА ТІЛЬКИ ДІТЯМ, ЯКІ ДОСЯГЛИ 16-ТИ РОКІВ; МОПЕДИ Й ВЕЛОСИПЕДИ ПОВИННІ БУТИ ОБЛАДНАННІ ЗВУКОВИМ СИГНАЛОМ ТА СВІТЛОПОВЕРТАЧАМИ: ПОПЕРЕДУ — БІЛОГО КОЛЬОРУ, ПО БОКАХ — ОРАНЖЕВОГО, ПОЗАДУ — ЧЕРВОНОГО; НА ГОЛОВІ У ВОДІЯ МАЄ БУТИ ЗАХИСНИЙ ШОЛОМ; СЛІД ЧІТКО ДОТРИМУВАТИСЯ ПРАВИЛ ДОРОЖНЬОГО РУХУ;

● ВОДІЯМ МОПЕДІВ І ВЕЛОСИПЕДІВ ЗАБОРОНЕНО: КЕРУВАТИ ТРАНСПОРТОМ ІЗ НЕСПРАВНИМ ГАЛЬМОМ, ЗВУКОВИМ СИГНАЛОМ, У ТЕМНУ ПОРУ ДОБИ; РУХАТИСЯ ПО АВТОМАГІСТРАЛЯХ, ЯКЩО Є ПОРЯД ВЕЛОСИПЕДНА ДОРІЖКА; РУХАТИСЯ ПО ТРОТУАРАХ І ПІШОХІДНИХ ДОРІЖКАХ; ЇЗДИТИ НЕ ТРИМАЮЧИСЬ ЗА КЕРМО ТА ЗНІМАТИ НОГИ З ПЕДАЛЕЙ; ПЕРЕВОЗИТИ ПАСАЖИРІВ; БУКСИРУВАТИ ІНШІ ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ;

● ДЛЯ КАТАННЯ НА ІНШИХ ЗАСОБАХ (СКЕЙТБОРД, САМОКАТ, РОЛИКИ ТА ІН.) СЛІД ОБИРАТИ МІСЦЕ НА ДИТЯЧИХ МАЙДАНЧИКАХ ТА ІН., НА ПРОЇЖДЖУ ЧАСТИНУ ВИЇЖДЖАТИ ЗАБОРОНЕНО;

● УЧНІ ПОВИННІ ВИКОНУВАТИ ЗАЗНАЧЕНІ ПРАВИЛА, А ТАКОЖ ІНШІ ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ УКРАЇНИ, ЗНАННЯ ПРО ЯКІ БУЛИ ОТРИМАНІ НА УРОКАХ ОСНОВ ЗДОРОВ'Я, ВИХОВНИХ ГОДИНАХ, ПРЕДМЕТНИХ УРОКАХ;

● ПЕРЕБУВАТИ ПОБЛИЗУ ЗАЛІЗНИЧНИХ КОЛІЙ ДІТЯМ БЕЗ СУПРОВОДУ ДОРОСЛИХ ЗАБОРОНЕНО;

● УЧНІ, КОРИСТУЮЧИСЬ ТРАНСПОРТНИМ ЗАСОБОМ, ПОВИННІ СИДІТИ АБО СТОЯТИ ТІЛЬКИ В ПРИЗНАЧЕНИХ ДЛЯ ЦЬОГО МІСЦЯХ, ТРИМАЮЧИСЬ ЗА ПОРУЧЕНЬ АБО ІНШЕ ПРИСТОСУВАННЯ.

2.2.2. ПІД ЧАС КАНІКУЛ, ПЕРЕБУВАЮЧИ ВДОМА, НА ВУЛИЦІ, В СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ УСТАНОВАХ, ПРИМІЩЕННЯХ, ТРАНСПОРТІ, УЧНІ ПОВИННІ ЧІТКО ВИКОНУВАТИ ПРАВИЛА ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ:

● ЗАБОРОНЕНО БРАТИ ІЗ СОБОЮ ВОГНЕНЕБЕЗПЕЧНІ ПРЕДМЕТИ, ЩО МОЖУТЬ СПРИЧИНИТИ ПОЖЕЖУ (ЗАПАЛЬНИЧКИ, СІРНИКИ, ПЕТАРДИ, БЕНГАЛЬСЬКІ ВОГНІ, ФЕЄРВЕРКИ, ЦИГАРКИ, ЛЕГКОЗАЙМИСТІ РЕЧОВИНИ, ВОГНЕЗАЙМИСТУ РІДИНУ ТА ІН.);

● КОРИСТУВАТИСЯ ГАЗОВОЮ ПЛИТОЮ ВДОМА ТІЛЬКИ ЗІ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ЕЛЕКТРИЧНИМ ПРИЛАДОМ ДЛЯ ВМИКАННЯ І ПІД НАГЛЯДОМ ДОРОСЛИХ;

● ЗАБОРОНЕНО ВИКОРИСТОВУВАТИ ВІКОННИЦІ НА ВІКНА ДЛЯ ЗАТЕМНЕННЯ ПРИМІЩЕНЬ І ЗАСТОСОВУВАТИ ГОРЮЧІ МАТЕРІАЛИ; ЗБЕРІГАТИ БЕНЗИН, ГАЗ ТА ІНШІ ЛЕГКОЗАЙМИСТІ ГОРЮЧІ РІДИНИ, ПРИНОСИТИ ЇХ ДО ПРИМІЩЕННЯ; ЗАСТОСОВУВАТИ ПРЕДМЕТИ ОФОРМЛЕННЯ ПРИМІЩЕНЬ, ДЕКОРАЦІЇ ТА СЦЕНІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ, ВИГОТОВЛЕНЕ З ГОРЮЧИХ СИНТЕТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ, ШТУЧНИХ ТКАНИН І ВОЛОКОН (ПІНОПЛАСТУ, ПОРОЛОНУ, ПОЛІВІНІЛУ ТА ІН.); ЗАСТОСОВУВАТИ ВІДКРИТИЙ ВОГОНЬ (ФАКЕЛИ, СВІЧКИ, ФЕЄРВЕРКИ, БЕНГАЛЬСЬКІ ВОГНІ ТА ІН.), ХЛОПАВКИ, ДУГОВІ ПРОЖЕКТОРИ; ВЛАШТОВУВАТИ СВІТЛОВІ ЕФЕКТИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ХІМІЧНИХ ТА ІНШИХ РЕЧОВИН, ЩО МОЖУТЬ СПРИЧИНИТИ ЗАГОРЯННЯ; ВСТАНОВЛЮВАТИ СТІЛЬЦІ, КРІСЛА ТА ІН., КОНСТРУКЦІЇ, ВИГОТОВЛЕНІ З ПЛАСТМАС І ЛЕГКОЗАЙМИСТИХ МАТЕРІАЛІВ, А ТАКОЖ ЗАХАРАЩУВАТИ ПРЕДМЕТАМИ ПРОХОДИ ТА АВАРІЙНІ ВИХОДИ;

● У ЖОДНОМУ РАЗІ НЕ БРАТИ НА ВУЛИЦІ ЧИ В ІНШОМУ МІСЦІ НЕЗНАЙОМІ, ЧУЖІ ПРЕДМЕТИ, ЗОКРЕМА ПОБУТОВУ ТЕХНІКУ, НЕ ВМИКАТИ ЇХ У РОЗЕТКУ ВДОМА ЧИ В ІНШИХ УСТАНОВАХ — ЦЕ МОЖЕ ПРИЗВЕСТИ ДО ВИБУХУ ТА НАДЗВИЧАЙНОЇ СИТУАЦІЇ;

● НЕ НАБЛИЖАТИСЯ ДО ЕЛЕКТРОПРИЛАДІВ, МУЗИЧНОЇ АПАРАТУРИ, ЩО ЖИВЛЯТЬСЯ СТРУМОМ. КОРИСТУВАТИСЯ ЕЛЕКТРОПРИЛАДАМИ ТІЛЬКИ СУХИМИ РУКАМИ І В ПРИСУТНОСТІ БАТЬКІВ. У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ ОБІРВАНИХ ПРОВОДІВ, НЕІЗОЛЬОВАНОЇ ПРОВОДКИ, ІСКРІННЯ ПРОВОДКИ, СЛІД НЕГАЙНО ПОВІДОМИТИ ДОРОСЛИХ;

● НЕ СКУПЧУВАТИСЯ БІЛЯ ПРОХОДІВ У ГРОМАДСЬКИХ УСТАНОВАХ, БІЛЯ ВХОДІВ ТА ВИХОДІВ, У ПРИМІЩЕННЯХ ВЕСТИБЮЛЮ;

● ПІД ЧАС УЧАСТІ В МАСОВИХ ЗАХОДАХ НЕ ГАЛАСУВАТИ, НЕ СВИСТІТИ, НЕ БІГАТИ, НЕ СТРИБАТИ, НЕ СТВОРЮВАТИ ТРАВМОНЕБЕЗПЕЧНИХ СИТУАЦІЙ У ПРИМІЩЕННІ, ВИКОНУВАТИ ПРАВИЛА ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ;

● У РАЗІ ПОЖЕЖНОЇ НЕБЕЗПЕКИ (НАЯВНОСТІ ВОГНЮ, ІСКРІННЯ, ДИМУ) СЛІД НЕГАЙНО ВИЙТИ НА ПОВІТРЯ (ЗА ДВЕРІ, БАЛКОН) ТА КЛИКАТИ НА ДОПОМОГУ. ВИКЛИКАТИ СЛУЖБУ ПОЖЕЖНОЇ ОХОРОНИ ЗА НОМЕРОМ 101, НАЗВАВШИ СВОЄ ІМ'Я, ПРІЗВИЩЕ, КОРОТКО ОПИСАВШИ СИТУАЦІЮ: НАЯВНІСТЬ ВОГНЮ, ДИМУ, КІЛЬКІСТЬ ЛЮДЕЙ У ПРИМІЩЕННІ, ЗАЛИШИТИ НОМЕР СВОГО ТЕЛЕФОНУ;

● ПРИ ПОЯВІ ЗАПАХУ ГАЗУ В КВАРТИРІ, ПРИМІЩЕННІ У ЖОДНОМУ РАЗІ НЕ ВМИКАТИ ЕЛЕКТРОПРИЛАДИ, НЕ КОРИСТУВАТИСЯ СТАЦІОНАРНИМ ЧИ МОБІЛЬНИМ ТЕЛЕФОНОМ, ВІДЧИНИТИ ВІКНА, ДВЕРІ, ПЕРЕВІРИТИ ПРИМІЩЕННЯ, ВИМКНУТИ ГАЗОВУ ПЛИТУ, ЯКЩО ВОНА БУЛА ВВІМКНЕНА, Й ВИЙТИ З ПРИМІЩЕННЯ; ПОКЛИКАТИ НА ДОПОМОГУ ДОРОСЛИХ, НЕГАЙНО ПОВІДОМИТИ В ГАЗОВУ СЛУЖБУ ЗА НОМЕРОМ 104 ЧИ ПОЖЕЖНУ ОХОРОНУ — 101; НАЗВАВШИ СВОЄ ІМ'Я, ПРІЗВИЩЕ, КОРОТКО ОПИСАВШИ СИТУАЦІЮ Й ЗАЛИШИВШИ НОМЕР СВОГО ТЕЛЕФОНУ.

2.2.3. ПІД ЧАС КАНІКУЛ, ПЕРЕБУВАЮЧИ ВДОМА, НА ВУЛИЦІ, В СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ УСТАНОВАХ, ГРОМАДСЬКИХ МІСЦЯХ, ПРИМІЩЕННЯХ, ТРАНСПОРТІ ТА ІН. УЧНІ ПОВИННІ ЧІТКО ВИКОНУВАТИ ПРАВИЛА З ПОПЕРЕДЖЕННЯ НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ, ТРАВМУВАННЯ, ОТРУЄННЯТА ІН.:

● ПІД ЧАС КАНІКУЛ ЗАБОРОНЕНО ПЕРЕБУВАТИ БІЛЯ ВОДОЙМ БЕЗ СУПРОВОДУ ДОРОСЛИХ ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ УТОПЛЕННЯ ДІТЕЙ. ВІДПОЧИВАЮЧИ У ПРИБЕРЕЖНІЙ ЗОНІ, СЛІД ВИКОНУВАТИ ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ НА ВОДІ; НЕ ЗАПЛИВАТИ ЗА ОГОРОДЖУВАЛЬНІ БУЇ, НЕ ПІДПЛИВАТИ ДО МОТОРНИХ ЧОВНІВ, ВІТРИЛЬНИКІВ, ВЕСЛОВИХ ЧОВНІВ ТА ІНШИХ ПЛАВЗАСОБІВ; НА ЗАЛІЗАТИ НА ТЕХНІЧНІ ТА ПОПЕРЕДЖУВАЛЬНІ ЗНАКИ, БУЇ ТА ІНШІ ПРЕДМЕТИ; НЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ РЯТУВАЛЬНІ ЗАСОБИ І СПОРЯДЖЕННЯ НЕ ЗА ПРИЗНАЧЕННЯМ; НЕ СТРИБАТИ У ВОДУ ЗІ СПОРУД, НЕ ПРИСТОСОВАНИХ ДЛЯ ЦЬОГО, Й У МІСЦЯХ, ДЕ НЕВІДОМІ ГЛИБИНА ТА СТАН ДНА; НЕ ОРГАНІЗОВУВАТИ У ВОДІ ІГРИ, ПОВ'ЯЗАНІ З ПІРНАННЯМ І ЗАХОПЛЕННЯМ ТИХ, ХТО КУПАЄТЬСЯ; НЕ СТРИБАТИ У ВОДУ З ЧОВНІВ, КАТЕРІВ, ВІТРИЛЬНИКІВ ТА ІНШИХ ПЛАВЗАСОБІВ; НЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ ДЛЯ ПЛАВАННЯ ДОШКИ, КАМЕРИ ВІД ВОЛЕЙБОЛЬНИЙ М'ЯЧІВ, РЯТУВАЛЬНІ КРУГИ, НАДУВНІ МАТРАЦИ (ОСОБЛИВО У ШТОРМОВУ ПОГОДУ); НЕ КУПАТИСЯ БІЛЯ ПРИЧАЛІВ ТА У ВЕЧІРНІЙ ЧАС, ОСОБЛИВО ПІСЛЯ ЗАХОДУ СОНЦЯ; НЕ СТРИБАТИ У ВОДУ В НЕЗНАЙОМИХ МІСЦЯХ; НЕ КУПАТИСЯ БІЛЯ ОБРИВІВ, ЗАРОСЛИХ РОСЛИННІСТЮ БЕРЕГІВ; НЕ ЗАСМІЧУВАТИ ВОДУ ТА УЗБЕРЕЖЖЯ, НЕ ЗАЛИШАТИ ТА НЕ КИДАТИ СМІТТЯ. ЗАБОРОНЕНЕ КУПАННЯ У ЗАТОПЛЕНИХ КАР'ЄРАХ, КАНАЛАХ, ОЗЕРАХ, ПОЖЕЖНИХ ВОДОЙМАХ, СТАВКАХ, МОРСЬКИХ АКВАТОРІЯХ ТА ІНШИХ ВОДОЙМАХ, ЩО НЕ МАЮТЬ ОБЛАДНАНИХ ПЛЯЖІВ СЕЗОННИМИ РЯТУВАЛЬНИМИ ПОСТАМИ, НЕ ЗАРЕЄСТРОВАНІ МІСЦЕВОЮ ВЛАДОЮ ЯК МІСЦЯ МАСОВОГО ВІДПОЧИНКУ. ПІД ЧАС КУПАННЯ НЕ СЛІД РОБИТИ ЗАЙВИХ РУХІВ, НЕ ПІРНАТИ, НЕ ПОТРІБНО ТРИМАТИ СВОЇ М'ЯЗИ В ПОСТІЙНІЙ НАПРУЗІ, НЕ ПОРУШУВАТИ РИТМУ ДИХАННЯ, НЕ ПЕРЕВТОМЛЮВАТИ СЕБЕ, НЕ БРАТИ УЧАСТІ У ВЕЛИКИХ ЗАПЛИВАХ БЕЗ НЕОБХІДНИХ ТРЕНУВАНЬ ТА ДОЗВОЛУ ЛІКАРЯ. НЕ МОЖНА ЗАХОДИТИ У ВОДУ СПІТНІЛИМ АБО ПІСЛЯ ПРИЙОМУ СОНЯЧНИХ ВАНН, ЖВАВИХ ІГОР. ЩОЙНО ВИ ПОЧИНАЄТЕ ЗАМЕРЗАТИ, НЕОБХІДНО НЕГАЙНО ВИЙТИ З ВОДИ, ЕНЕРГІЙНО РОЗТЕРТИСЯ РУШНИКОМ І ШВИДКО ОДЯГТИСЯ. КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНО ЗАХОДИТИ У ВОДУ, ЯКЩО ВИ ПОГАНО ПОЧУВАЄТЕСЯ;

● КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНО НАБЛИЖАТИСЯ Й ПЕРЕБУВАТИ БІЛЯ БУДІВЕЛЬНИХ МАЙДАНЧИКІВ, КАР'ЄРІВ, ЗАКИНУТИХ НАПІВЗРУЙНОВАНИХ БУДІВЕЛЬ ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ ОБРУШЕНЬ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ Й ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТРАВМ ТА ЗАГИБЕЛІ ДІТЕЙ;

● КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНО ВЖИВАТИ АЛКОГОЛЬ, НАРКОТИЧНІ ЗАСОБИ, ТЮТЮНОВІ ВИРОБИ, СТИМУЛЯТОРИ;

● КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНО БРАТИ ДО РУК, НЮХАТИ, ЇСТИ НЕЗНАЙОМІ ДИКІ РОСЛИНИ ЧИ ПАРОСТКИ КВІТІВ, КУЩІВ, ДЕРЕВ, ЩО МОЖЕ ПРИЗВЕСТИ ДО ОТРУЄННЯ;

● ПЕРЕСУВАТИСЯ СЛІД ОБЕРЕЖНО, СПОКІЙНО. БЕРУЧИ УЧАСТЬ В ІГРАХ, НЕ СТВОРЮВАТИ ХАОТИЧНОГО РУХУ, НЕ ШТОВХАТИСЯ, НЕ КРИЧАТИ. НА ВУЛИЦІ БУТИ ОБЕРЕЖНИМ, ДИВИТИСЯ ПІД НОГИ, ЩОБ НЕ ВПАСТИ В ЯМУ ЧИ ВІДКРИТИЙ КАНАЛІЗАЦІЙНИЙ ЛЮК


ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ ДИТИНИ НА ВОДІ: ПОРАДИ БАТЬКАМ
БАГАТО БАТЬКІВ ВОДИТЬ ДІТЕЙ У БАСЕЙН АБО ВЧИТЬ ЇХ ПЛАВАТИ НА ВІДКРИТИХ ВОДОЙМАХ. ПРИ ЦЬОМУ ДУЖЕ ВАЖЛИВО ДОТРИМУВАТИСЯ ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ НА ВОДІ. СТАТИСТИКА СВІДЧИТЬ, ЩО НЕБЕЗПЕЧНА ПОВЕДІНКА НА ВОДІ Є ОСНОВНОЮ ПРИЧИНОЮ СМЕРТНОСТІ ДІТЕЙ ВІКОМ ВІД 1-ГО ДО 4-Х РОКІВ. І ТАКІ ВИПАДКИ ОСОБЛИВО ПОШИРЕНІ В ТЕПЛУ ПОРУ РОКУ.
ХОЧА БАТЬКИ ДОБРЕ РОЗУМІЮТЬ, ЩО ВМІННЯ ПЛАВАТИ Є ВАЖЛИВОЮ НАВИЧКОЮ ДЛЯ ДИТИНИ, ВОНИ МАЮТЬ ВЛАСНИЙ ПОГЛЯД НА ТЕ, У ЯКОМУ ВІЦІ ПОТРІБНО ПОЧИНАТИ ВЧИТИ ЇЇ ПЛАВАННЯ ТА ЯКІ МЕТОДИ ПРИ ЦЬОМУ ВИКОРИСТОВУВАТИ. НЕЗАЛЕЖНО ВІД РІЗНИХ ДУМОК ІЗ ЦЬОГО ПРИВОДУ, БАТЬКАМ ВАРТО ДОТРИМУВАТИСЯ ПЕВНИХ ПРАВИЛ, ЩОБ НЕ ПІДДАВАТИ ДИТИНУ НЕБЕЗПЕЦІ ПРИ НАВЧАННІ ПЛАВАННЯ. РОЗГЛЯНЬМО ЇХ ДОКЛАДНІШЕ.
1. РЕТЕЛЬНО ПІДГОТУЙТЕ ДИТИНУ ПЕРЕД ВХОДОМ У ВОДУ
ПРИВЧІТЬ ДИТИНУ ДО ТОГО, ЩОБ КОЖНОГО РАЗУ, ЗБИРАЮЧИСЬ ПЛАВАТИ, ВОНА ВІДПОВІДАЛЬНО СТАВИЛАСЯ ДО ВСІХ НЕОБХІДНИХ ПРОЦЕДУР: ОДЯГЛА ПЛАВКИ, НАНЕСЛА СОНЦЕЗАХИСНИЙ КРЕМ ТОЩО. ТАК ІЗ ЧАСОМ ДИТИНА ЗРОЗУМІЄ, ЩО НЕ МОЖНА ЗАХОДИТИ У ВОДУ, КОЛИ ЇЙ ЗАМАНЕТЬСЯ. ТАКОЖ ЦЕ ЗМЕНШИТЬ ІМОВІРНІСТЬ ТОГО, ЩО ДИТИНА ПОБІЖИТЬ КУПАТИСЯ БЕЗ ВАШОГО НАГЛЯДУ.
2. НЕ ДОЗВОЛЯЙТЕ ДИТИНІ САМОВІЛЬНО ЗАХОДИТИ У ВОДУ
ПОЯСНІТЬ ДИТИНІ, ЩО ПЕРШ НІЖ ІТИ КУПАТИСЯ, ВОНА ПОВИННА НЕ ТІЛЬКИ ПОВІДОМИТИ ВАС ПРО ЦЕ, А Й ПОЧУТИ ВАШ ДОЗВІЛ. ДОМОВТЕСЯ, ЯКА ВАША ФРАЗА ОЗНАЧАТИМЕ, ЩО ДИТИНА МОЖЕ ЙТИ КУПАТИСЯ – ЦЕ ДОПОМОЖЕ ВАМ УНИКНУТИ НЕПОРОЗУМІНЬ. ЯКЩО ВИ БУДЕТЕ ПОСЛІДОВНІ В ДОТРИМАННІ ЦЬОГО ПРАВИЛА, ДИТИНА УСВІДОМИТЬ, ЩО ЙТИ КУПАТИСЯ БЕЗ ДОЗВОЛУ НЕ МОЖНА.
3. НЕ ВИКОРИСТОВУЙТЕ НАДУВНИХ МАТРАЦІВ ТА ІНШИХ ЗАСОБІВ, ЯКІ ДОПОМАГАЮТЬ ДИТИНІ ТРИМАТИСЯ НА ВОДІ
РЯТУВАЛЬНІ ЖИЛЕТИ ПРИЗНАЧЕНІ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ДИТИНА НЕ ПОТОНУЛА, І ЇХ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ НАДЯГАТИ НА ДИТИНУ, ЯКА КУПАЄТЬСЯ У ВІДКРИТИХ ВОДОЙМАХ. ОДНАК НАДУВНІ МАТРАЦИ ТА ІНШІ ЗАСОБИ, ЯКІ ДИТИНА ТРИМАЄ В РУКАХ, ЩОБ ТРИМАТИСЯ НА ВОДІ, МОЖУТЬ НЕСПОДІВАНО ВИСЛИЗНУТИ В НЕЇ З РУК. ТАКІ ЗАСОБИ СТВОРЮЮТЬ У БАТЬКІВ І ДИТИНИ ІЛЮЗІЮ БЕЗПЕКИ, ТОМУ КРАЩЕ ЇХ НЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ. НАТОМІСТЬ ПРИВЧІТЬ ДИТИНУ НЕ ЗАПЛИВАТИ НА ГЛИБОКУ ВОДУ.
4. ДИТИНІ НЕ ОБОВ'ЯЗКОВО ЗАВЖДИ ПЛАВАТИ В ОКУЛЯРАХ
БАГАТО БАТЬКІВ КУПУЮТЬ ДІТЯМ ПЛАВАЛЬНІ ОКУЛЯРИ, АЛЕ ЦЕ ЗОВСІМ НЕ ОБОВ'ЯЗКОВО. НАВЧІТЬ ДИТИНУ ВІДКРИВАТИ ОЧІ ПІД ВОДОЮ. ТАКИМ ЧИНОМ, ЯКЩО ДИТИНА СПОТИКНЕТЬСЯ У ВОДІ АБО ВИПАДКОВО ЗАЙДЕ НА ГЛИБОКУ ВОДУ, ВОНА ЗМОЖЕ ВІДКРИТИ ПІД ВОДОЮ ОЧІ І СПОКІЙНО НАМАЦАТИ ДНО. ЦЕ ВБЕРЕЖЕ ДИТИНУ ВІД ПАНІКИ Й ДОПОМОЖЕ ЇЙ СПОКІЙНО ЗНАЙТИ БЕЗПЕЧНЕ МІСЦЕ.
5. НЕ ДОЗВОЛЯЙТЕ ВАШИМ СТРАХАМ ПЕРЕШКОДЖАТИ ТОМУ, ЩОБ ДИТИНА ВЧИЛАСЯ ПЛАВАТИ
НЕ ПАНІКУЙТЕ, ЯКЩО РАПТОМ ВИ ПОБАЧИЛИ, ЯК ОБЛИЧЧЯ ДИТИНИ ЗНИКЛО ПІД ВОДОЮ, ОСКІЛЬКИ ВАШІ ЕМОЦІЇ ПЕРЕДАДУТЬСЯ ДИТИНІ. МАЛЕНЬКИХ ДІТЕЙ ПОТРІБНО НАВЧИТИ ЗАТРИМУВАТИ ДИХАННЯ Й ВИДИХАТИ ПІД ВОДОЮ. ЦЕ МОЖНА РОБИТИ, НАПРИКЛАД, КОЛИ ДИТИНА КУПАЄТЬСЯ У ВАННІ. ТАК ДИТИНА НЕ РОЗГУБИТЬСЯ, ЯКЩО З ГОЛОВОЮ ПОРИНЕ ПІД ВОДУ.
ЗРОЗУМІЛО, БАТЬКАМ ПОТРІБНО ПОСТІЙНО НАГЛЯДАТИ ЗА ДИТИНОЮ, ПОКИ ВОНА ПЕРЕБУВАЄ У ВОДІ. ОБИРАЙТЕ ДЛЯ КУПАННЯ ДИТИНИ БЕЗПЕЧНІ МІСЦЯ, ПОЗНАЧЕНІ ЯК БЕЗПЕЧНА ЗОНА ДЛЯ КУПАННЯ ДІТЕЙ.

Нарешті, запишіть дитину в секцію плавання. Під керівництвом тренера вона швидко навчиться впевнено триматися на воді, і ви знатимете, що дитина в безпеці під час купання



   Шановні батьки!
02.02.2018 р. о 16.30 в  КЗ "СЗШ №2 "м.Покров  відбудеться традиційний вечір зустрічі випускників.
Запрошуємо випускників нашого закладу провести цей святковий час в стінах рідної школи.
Картинки по запросу картинка до дня зустрічі випускників
     Шановні батьки та учні 4-Б класу щиро вітаю з новорічними святами.


Картинки по запросу шановні батьки з новим роком

Техніка безбеки на зимових канікулах
                  
Картинки по запросу тб на зимових канікулах
 Техніка безпеки з петардами


 ОГОЛОШЕННЯ

ЗИМОВІ КАНІКУЛИ З 30.12. 2017 Р. ПО 14.01.2018 Р.

                  Новорічна казка "Пригоди Маші та Віті" відбудеться 27.12.2017 р. об 11.20 в актовій залі. 



УКРАЇНА
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Комунальний заклад «Середня загальноосвітня школа № 2
м. Покров Дніпропетровської області»

вул. Івана Малки,15,  м. Покров,  Дніпропетровська область,  Україна,  53301
(, факс: (05667)6-90-80    Е-mail: shkolanomer2@ukr.net, код ЄДРПОУ 26462459
від  03.01.2018р.  № 02
                                                                                                                       Начальнику управління освіти
                                                                                                            виконавчого  комітету
                                                                                                            Покровської міської ради
                                                                                                            Рубасі Г.П.

Про прийняті рішення органів громадського самоврядування комунального
закладу «Середня загальноосвітня школа №2 м.Покров Дніпропетровської
області» щодо доцільності використання учнями шкільної форми

         Відповідно до  ст. 28, 70 Закону України «Про освіту», на виконання розпорядження міського голови від 07 грудня 2017 року №352-р «Про шкільну форму», розпорядження УО від 11.12.2017 р. №61-р «Про шкільну форму», враховуючи, що постанова Кабінету Міністрів України від 22.08.1996 р. №1004 «Про запровадження шкільної форми для учнів середніх закладів освіти» втратила чинність у 2008 році, з метою уникнення можливої дискримінації здобувачів освіти та вирішення організаційних питань щодо використання учнями шкільної форми у навчальному закладі  було проведено  батьківські збори (12.12. – 21.12.2017р), засідання загальношкільного батьківського комітету (18.12.2017р), на яких обговорено питання доцільності використання учнями шкільної форми, та оформлено протоколи батьківських зборів. Відповідно до  протоколів у ході обговорення даного питання  були прийняті такі рішення:
-          відмінити обов'язковість шкільної форми;
-          учні до школи повинні приходити в зручному одязі, який відповідає санітарно-гігієнічним та естетичним вимогам;
-          одяг має бути чистим, охайним і відповідати погодним умовам та температурному режиму;
-          одяг учнів не повинен містити дискримінаційних написів чи малюнків.
-          стиль  одягу має створювати ділову атмосферу, мотивувати до навчання

              Враховуючи відсутність вимог щодо шкільної форми у Статуті закладу, вносити зміни до статутних  документів з даного питання не потрібно. Пропозиції органів громадського самоврядування щодо доцільності використання учнями шкільної форми розміщено на сайті навчального закладу              
              Педагогічним працівникам не допускати випадків порушення етики під час спілкування з учасниками освітнього процесу щодо використання шкільної форми здобувачами освіти.
            


Директор школи                              Л.С.Мякотіна

             

              Рецепт гарного настрою на кожен день

Картинки по запросу батьківська сторінка


ПОДЯКА

Щиро вдячна Букіній Н.В., Царенко В.Д., Забугі А.А., Абросімовій О.В. за участь у підготовці до Новорічного свята.
                                                                                       Щербачук Ю.І.

Правила поведінки біля води


Найбільш приємний і корисний відпочинок влітку – відпочинок на воді. Однак, перебуваючи на водних об’єктах, завжди треба пам’ятати про безпеку.
Першою умовою безпечного відпочинку біля води є вміння плавати. Людина, яка добре плаває, почуває себе на воді спокійно, упевнено, у випадку необхідності може надати допомогу людині, яка потрапила в біду.
Навіть той, хто добре плаває, повинен постійно бути обережним, дисциплінованим і суворо дотримуватись правил поведінки біля води.
Знання та виконання правил поведінки біля води є запорукою безпеки життя, а також отримання задоволення від відпочинку.
Основними умовами безпеки є:
• правильний вибір місць купання;
• вміння дорослих і дітей плавати;
• суворе дотримання правил поведінки під час купання й катання на плавзасобах;
• постійний контроль за дітьми у воді з боку дорослих.
Загальні правила поведінки біля води:
1. Відпочинок на воді (купання, катання на човнах) повинен бути тільки в спеціально відведених та обладнаних для цього місцях.
2. Відпочивати безпечніше на воді у світлу частину доби.
3. Купатися дозволяється в спокійну безвітряну погоду за швидкості вітру до 10м/сек., температурі води – не нижчою за +18°С, повітря – не нижчою за +24°С.
4. Перед купанням рекомендується пройти огляд лікаря.
5. Після прийняття їжі купатися можна не раніше, ніж через 1,5-2 години.
6. Заходити у воду необхідно повільно, дозволяючи тілу адаптуватися до зміни температури повітря та води.
7. У воді варто знаходитися не більше 15 хвилин.
8. Після купання не рекомендується приймати сонячні ванни, краще відпочити в тіні.
9. Не рекомендується купатися біля крутих, стрімчастих і зарослих густою рослинністю берегів.
10. Перед тим, як стрибати у воду, перевірити безпечність дна й достатню глибину водоймища.
11. Пірнати можна лише там, де є для цього достатня глибина, прозора вода, рівне дно.
12. Кататися на човні (малому плавзасобі) дозволяється тільки після отримання дозволу та реєстрації в чергового по човновій станції.
Під час купання не робіть зайвих рухів, не тримайте свої м’язи в постійному напруженні, не змагайтеся у швидкісті просування на воді, не порушуйте ритму дихання, не перевтомлюйте себе, не беріть участі у великих запливах без дозволу лікаря й необхідних тренувань.
На воді забороняється:
1. Купатися в місцях, які не визначені місцевими органами виконавчої влади та не обладнані для купання людей.
2. Вилазити на попереджувальні знаки, буї, бакени.
3. Стрибати у воду з човнів, катерів, споруджень, не призначених для цього.
4. Пірнати з містків, дамб, причалів, дерев, високих берегів.
5. Використовувати для плавання такі небезпечні засоби, як дошки, колоди, камери від автомобільних шин, надувні матраци та інше знаряддя, не передбачене для плавання.
6. Плавати на плавзасобах біля пляжів та інших місць, які не відведені для купання.
7. Вживати спиртні напої під час купання.
8. Забруднювати воду й берег (кидати пляшки, банки, побутове сміття і т.д.), прати білизну й одяг у місцях, відведених для купання.
9. Підпливати близько до плавзасобів, які йдуть неподалік від місць купання.
10. Допускати у воді небезпечні ігри, які пов’язані з обмеженням руху рук і ніг.
11. Подавати помилкові сигнали небезпеки.
12. Дітям, які не вміють плавати, заходити глибше, ніж до пояса.
13. Купання дітей без супроводу дорослих.
Правила поведінки для дітей:
1. Купання дозволяється в спеціально обладнаних місцях, визначених місцевими органами виконавчої влади, під наглядом дорослих (педагогів, керівників або батьків).
2. До купання допускаються групи дітей до 10 осіб під наглядом одного відповідального, який уміє добре плавати і знає прийоми рятування на воді.
3. Біля місця купання має бути обладнаний медичний пункт, а в разі його відсутності купання має здійснюватись під наглядом медпрацівника.
4. Місця купання обладнуються рятувальними постами з рятувальними засобами. Крім того, в місцях купання дітей аварійно-рятувальними службами ретельно перевіряється дно, про що складається акт перевірки, вимірюється температура води і повітря.
5. Діти допускаються до купання після огляду лікарем.
6. Роздягання та одягання дітей проводиться під наглядом організатора купання (одяг кожної дитини викладається у рядки окремими купами).
7. До й після купання проводиться перевірка наявності дітей шляхом шикування їх у ряд відповідно до місць, де складено їх одяг.
8. Відповідальний за купання повинен: нагадати дітям правила поведінки на воді до початку купання, увійти у воду першим (до дозволеної межі), а вийти останнім.
9. При особистому купанні дітей дорослі зобов’язані постійно спостерігати за ними.
Правила поведінки під час катання на човнах:
Човни, катери та інші плавзасоби, що належать санаторіям, дитячим таборам і базам відпочинку, повинні реєструватися за встановленим порядком. Щорічно перед початком сезону вони проходять технічний огляд. Малі судна повинні знаходитися під охороною або під замком. Перед відплиттям їх потрібно перевірити на справність й оснастити рятувальними засобами. Наказом установи призначаються особи, відповідальні за збереження, технічний стан і експлуатацію малих суден.
1. Сідати в човен потрібно обережно, ступаючи по центру настилу.
2. Кататися на човні або іншому малому плавзасобі дозволяється тільки в спеціально відведених для цього місцях.
3. Перед тим, як відправитись на водну прогулянку, необхідно отримати на це дозвіл та зареєструватись у чергового по човновій станції.
4. Рухатись на човні необхідно завжди вздовж правого боку річки, намагаючись триматися не далі 20 метрів від берега.
5. Якщо потрібно випередити інший човен, то треба обходити його з лівого боку.
6. Гребний човен повинен звільняти дорогу всім човнам, які проходять справа від нього, а також паровим, моторним і вітрильним суднам.
7. Гребти веслами треба рівномірно, кермач повинен бути особливо уважним, щоб не вдаритися об борт іншого човна.
8. Під час катання на малих плавзасобах забороняється:
• пересідати з місця на місце, сідати на борт під час руху човна;
• розгойдувати човен, пірнати з нього;
• категорично забороняється переходити з одного човна в інший;
• навантажувати малі судна понад встановлені норми;
• перетинати курс суден, що йдуть;
• підходити близько до суден, що рухаються;
• кататися поблизу пристаней і причалів;
• віддалятися на човні від берега більш ніж на 100 метрів;
• катати дітей на саморобних човнах, катерах, плотах, автомобільних камерах і т.д
• кататися за несприятливих метеорологічних умов;
• виходити на фарватер судноплавства.
Порядок дій у випадку нещастя
Якщо човен перевернувся, головне - не розгубитися. Човен, що перекинувся, добре тримається на воді, отже потрібно зберігати спокій і до прибуття рятувальників триматися за човен, штовхаючи його до берега.
Потрапивши під пліт або вітрило човна, що перекинулося, ні в якому разі не можна заплющувати очі. Варто плисти в тому напрямку, відкіля надходить світло. Той, хто добре вміє плавати, у першу чергу повинен допомогти тому, хто не вміє плавати, підтримувати його на плаву.
Рятувати треба спочатку одного потопаючого, потім іншого; рятувати вплав одночасно кількох людей неможливо.
Під час катання дітей необхідна присутність дорослого в кожному човні. Він повинен вміти управляти судном, добре плавати, знати прийоми надання невідкладної допомоги постраждалим на воді.
Причиною загибелі людей на воді можуть бути вири, що затягують навіть досвідчених плавців; підводні плини, які паралізують волю людини, яка пливе; водорості, що сковують рух плавця.У швидкій річці можна потрапити в сильну течію. Вона підхоплює плавця й починає безладно нести. Непосильна боротьба з течією може вкінець виснажити сили плавця. Тому розсудливіше плисти за течією, періодично відпочиваючи на спині, повільно наближаючись до берега. У випадку, якщо плавець опинився у воді під час шторму, він не зможе вийти з води. У таких випадках необхідно обрати найбільш сильну попутну хвилю, наблизитися на ній до берега і вибігти на нього. Якщо це не вдається зробити, необхідно схопитися за водорості чи прибережне каміння і всіма силами утриматися, упираючись пальцями ніг до того часу, поки не спаде хвиля, потім зіскочити й вибігти за межу прибою.
Якщо ви потрапили у вир, наберіть якнайбільше повітря, занурюйтесь у воду і, зробивши сильний ривок убік за течією, спливайте на поверхню.
Від переохолодження або різкого переходу з зони теплої води в зону холодної з’являються судоми, що зводять руки і ноги. Головне – не розгубіться! Треба негайно перемінити стиль плавання, найкраще лягти на спину й плисти до берега. Намагайтеся утриматися на поверхні води й кличте на допомогу.
Плавець, який заплутався у водоростях, не повинен робити різких рухів і ривків, інакше петлі рослин затягнуться ще щільніше. Необхідно лягти на спину і спробувати м’якими, спокійними рухами виплисти в бік, звідкіля приплив. Якщо це не допоможе, потрібно підтягти ноги, обережно звільнитися від рослин руками.
Іншими причинами нещасних випадків на воді можуть бути:
• переохолодження у воді;
• перевтомлення м’язів, викликане тривалою роботою їх без розслаблення чи безперервного плавання одним стилем;
• купання незагартованого плавця у воді з низькою температурою та інше.
У всіх випадках плавцю рекомендується перемінити стиль плавання й вийти з води. Якщо немає умов для негайного виходу із води, то необхідно діяти таким чином:
• при відчутті стягування пальців руки потрібно швидко з силою стиснути пальці кисті руки у кулак, зробити різкий відкидаючий рух рукою у зовнішній бік та розтиснути кулак;
• при судомі м’язів литки необхідно, підігнувшись, двома руками обхопити ступню постраждалої ноги і з силою підігнути ногу в коліні поперед себе.
Надання невідкладної медичної допомоги постраждалим на воді
Серед станів з боку здоров’я людини, які потребують невідкладної медичної допомоги, найбільш часто при нещасних випадках на воді трапляються переохолодження й утоплення.
У разі загального переохолодження необхідно провести заходи, які відвертають можливість подальшого переохолодження. Мокрий одяг знімають, а постраждалого загортають у ковдру, можна зробити декілька активних фізичних вправ. Не слід давати алкоголь, через те що він підвищує потребу в кисні і може спровокувати виникнення судом. При виникненні локального переохолодження або відмороження невідкладна допомога полягає у відігріванні уражених холодом ділянок шкіри з метою відновлення кровообігу в цих зонах. Пропонується зігрівання тканин занурюванням уражених частин тіла у воду, підігріту до температури 30-40° С, на 15-20 хв. Після цього відморожену частину тіла слід висушити і накласти асептичну пов’язку, покрити теплим одягом. За неможливості зігрівання теплою водою, необхідно застосовувати розтирання уражених ділянок шкіри етиловим спиртом або горілкою, дотримуючись заходів безпеки, направлених на запобігання механічного ушкодження відшарованої шкіри та інфікування.
При утопленні
Необхідно якнайшвидше витягти постраждалого з води. Рятувати потопаючих доводиться, коли: потопаючий знаходиться на поверхні, тільки що зник під водою або пробув під водою декілька хвилин. У цих випадках, перш ніж кинутися у воду, потрібно швидко оцінити становище й вибрати спосіб надання допомоги. Іноді, якщо випадок трапився біля берега, можна кинути з берега предмет, за який може вхопитися потопаючий: рятівний круг, дошку, мотузку та інш. Якщо поблизу є човен, необхідно використати його. До потопаючого слід підпливати таким чином, щоб він не бачив рятівника та не став чіплятися за нього. До потопаючої людини підпливають ззаду, якщо це неможливо, то потрібно пірнути під потерпілого, захопити лівою (правою) рукою під коліно його правої (лівої) ноги, а долонею правої (лівої) руки сильно штовхнути ліве (праве) коліно спереду і повернути потопаючого до себе спиною.
В особи, яку взяли з поверхні води, частіше бувають психічні розлади, викликані страхом. Необхідно зняти з неї мокрий одяг, витерти тіло, дати 15-20 крапель настоянки валеріани чи крапель Зеленіна, заспокоїти та зігріти людину (вкутати й дати гарячого напою).
Якщо потопаючий знепритомнів (не реагує на звернення та легкі постукування по щоках), але збережені пульсація на сонній артерії та дихання, необхідно надати тілу постраждалого горизонтального положення з повернутою на бік головою, дати вдихнути через ніс випари нашатирного спирту, яким змочений шматок вати, та провести вищевказані заходи.
Пульс на сонних артеріях перевіряється на рівні щитовидного хряща по черзі з обох боків. Дослідження пульсу на променевій артерії не доцільне, оскільки його відсутність тут ще не свідчить про зупинку кровообігу. Ознаками зупинки дихання є відсутність рухів грудної клітки, руху повітря через ніс та рот.
У разі, якщо свідомості, пульсу на сонних артеріях немає, наявні ознаки зупинки дихання, широкі зіниці, але немає трупних плям, задубіння тіла, необхідно якнайшвидше почати відновлення дихання та кровообігу. По-перше, спробувати видалити воду з дихальних шляхів. Рідину з них можна частково вивести, трохи піднявши постраждалого за талію так, щоб верхня частина тулуба і голова провисали, або "перегнути” постраждалого через своє стегно при зігнутій в коліні нозі, одночасно натискуючи на його спину. Ці заходи необхідно проводити у виняткових випадках максимально швидко. Не слід пориватися до видалення всієї рідини або значної її частини, тому що це практично неможливо й потребує багато часу. На обстеження постраждалого, видалення рідини та підготовку до проведення штучної вентиляції легень є 4-5 хвилин, тому що потім відбудуться незворотні зміни в організмі.
Діяти треба швидко та послідовно:

1. Покладіть постраждалого на спину, на тверду поверхню.
2. Однією рукою відкрийте йому рота; пальцями іншої руки, загорнутими у серветку або носову хустинку, слід видалити з порожнини рота пісок, мул та інші чужорідні предмети.
3. Рукою, підкладеною під потилицю, максимально розігніть хребет у шийному відділі ( це не потрібно робити, якщо є підозра на пошкодження цього відділу хребта), за підборіддя висуньте вперед нижню щелепу. Утримуючи її в такому положенні однією рукою, другою стисніть крила носа.
4. Наберіть повітря у свої легені, щільно охопіть відкритий рот пацієнта та зробіть пробне вдування повітря в його легені. Одночасно "краєм ока” контролюйте підіймання грудної клітки, якщо воно є – продовжуйте. У випадку, якщо грудна клітка не підіймається або підіймається надчеревна ділянка, повторіть усе з пункту № 2. Якщо щелепи постраждалого щільно стиснуті або є пошкодження щелепи, язика, губ, проводять штучну вентиляцію не методом "рот у рот”, а "рот у ніс”, затискаючи при цьому не ніс, а рот. Кількість вдувань – 16-20 за хвилину.
5. Для зовнішнього масажу серця розташуйтесь з боку від хворого; основу долоні однієї кисті руки покладіть вздовж передньо-нижньої поверхні грудини, основу другої долоні - упоперек першої, розігніть руки в ліктьових суглобах. Робіть ритмічні поштовхи всією масою тулуба, зміщуючи грудину в напрямку до хребта з частотою 80-100 рухів за хвилину. Ознакою правильності виконання закритого масажу серця є наявність пульсових поштовхів, які синхронні натискуванням на грудину, на сонних артеріях.
6. У випадку, коли рятувальник один, співвідношення кількості вдувань і натискувань на грудину 2:15, якщо рятувальників двоє – 1:5.7. Через кожні 2 хвилини серцево-легеневу реанімацію необхідно на декілька секунд припинити для перевірки пульсу на сонних артеріях.
Масаж серця та штучну вентиляцію легень необхідно проводити до відновлення дихання, пульсу, звуження зіниць, покращення кольору шкіри. У тих випадках, коли протягом 30-40 хвилин, незважаючи на правильно проведену реанімацію, змін у стані хворого немає або з’являються трупні плями, задубіння, реанімаційні заходи припиняються.



Небезпечні ситуації, які підстерігають 

дитини влітку


 Що таке літо для дитини? Красномовно про це розкажуть лікарі "швидкої допомоги". Для них літо - справжній сезон дитячих травм. Статистика показує, що на літній час дійсно доводиться пік різних інцидентів, пов'язаних з тепловими ударами, утоплення, отруєння та інші бідами у дітей.

 Давайте розглянемо найбільш небезпечні ситуації, які підстерігають дитину влітку.

 Навіть ризик небезпеки навряд чи змінить настрій людей шукати різноманітності і веселощів у теплі літні дні, особливо якщо мова йде про дітей. Тому пильність повинні проявити ми - дорослі.

 1. Водойми

 Звичайно ж, небезпечні водойми не самі по собі, а з перебуванням в них дітей. Багато хто вважає, що на водоймі або в басейні дітям достатньо безпечно, якщо дорослі поблизу. За статистикою ж багато нещастя відбуваються саме тоді, коли багато дорослих навколо. Проблема, як правило, в зниженні пильності, мовляв, все ж бачать. Дитина, бачачи навколо дорослих, теж забуває про небезпеку, починає балуватися на воді, запливати далеко від берега. За статистикою половина дітей тоне саме в людних місцях.

 2. Перебування на сонці

 Те, що тримати дитину на відкритому сонці не можна - це знають всі. Але виявляється, небезпеку несе і похмурий день! Час доби і хмарність ніяк не впливає на кількість шкідливих УФ-випромінювань, якому піддається людина. Рада експертів - завжди прикривати голову. Особливо це стосується дітей, оскільки це єдине, що дозволить скоротити збиток від сонячного випромінювання. Це особливо важливо для дітей у віці до 6 місяців.

 Застосовуйте сонцезахисний крем, причому краще вибрати той, який захищає від UVA і UVB променів. Сонцезахисний лосьйон слід застосовувати за 30 хвилин перед виходом з дому, а потім кожні дві години або відразу після плавання або потіння.

 3. Перегрів

 Багато хто вважає, що тепло не є проблемою до липня і серпня, коли встановлюється максимальна температура. Факти ж говорять про зворотне. Теплові удари у дітей більш поширені на початку сезону, тому що тілу потрібен час, щоб пристосуватися до тепла. Перегріви підстерігають влітку і дорослих, але їм легше справлятися з ними.

 4. Надувні іграшки для плавання

 Вважається, що надувні круги та іграшки покликані захищати дітей у воді. Насправді ці іграшки зроблені для задоволення, а не для захисту. Вони створюють помилкове відчуття безпеки серед дітей та їх батьків. Звідси - травми та інші неприємні ситуації. Особливо небезпечні пристрої, в яких дитина не можемо сам контролювати своє становище. Якщо він перевернеться, то не зможе сам повернутися в нормальне положення і потоне.

 5. Безпечність дорослих

 Здавалося б, нічого не трапиться з дітьми в басейні, якщо ви на короткий час відлучитися забрати телефон або купити холодний напій. Але пам'ятайте: дитині вистачить декілька секунд, щоб потонути. Протягом двох або трьох хвилин він може знепритомніти. За чотири чи п'ять хвилин під водою людське тіло отримує необоротні пошкодження головного мозку або призведе до смерті. Згідно зі статистичними даними, у більшості країн утоплення є другою за значимістю причиною неумисної смерті дітей у віці від 1 до 14 років. Це в кілька разів перевищує кількість смертей від дорожньо-транспортних пригод, які підстерігають дитини теж досить часто.

 6. Зневоднення

 Є думка, що діти повинні пити тільки тоді, коли їм хочеться пити. Але в спеку зневоднення у дітей настає дуже швидко. До моменту, коли дитина відчує спрагу, він може бути вже зневоднений. При масі тіла в 45 кг потрібно не менше 150 мл води кожні 15 хвилин.

 7. Залишення в автомобілі


 Це дивно, але відсоток дитячих смертей в закритих машинах просто величезний! І з кожним роком ці небезпечні ситуації все частіше нагадують про себе. Температура в автомобілі може рости дуже швидко в літній період, що може привести до пошкодження головного мозку, ниркової недостатності та смерті протягом декількох хвилин. Коли температура зовні між 26 і 38 градусами, температура в автомобілі може швидко піднятися вище 75 градусів. При температурі 28 градусів на вулиці, температура всередині автомобіля може піднятися до 42 градусів протягом 15 хвилин, навіть при відкритих вікнах на 5 см кожне. Логічно, що діти в меншій мірі здатні витримувати екстремальне тепло, ніж дорослі. Здавалося б, хороший батько ніколи не забуде свою дитину в автомобілі. Насправді часто трапляється так, що дитина просто засинає на задньому сидінні, а зайво зайняті батьки забувають про них.


Як захистити дитину від сонячного опіку і теплового удару:

Виходячи на вулицю, обов'язково вдягайте малюкові панамку.

Якщо дитині немає ще 6 місяців, крем від засмаги використовувати не можна, просто не підставляйте малюка під прямі сонячні промені.
Для дітей старше 6 місяців необхідний крем від засмаги, з фактором захисту не менш 15 одиниць.
Наносити захисний крем слід на відкриті ділянки шкіри кожну годину, а також щоразу після купання, навіть якщо погода хмарна.
У період з 10.00 до 15.00, на який припадає пік активності ультрафіолетових променів А і В, краще взагалі не засмагати, а посидіти в тіні.
Навіть якщо дитина не обгорів в перші 5 днів, термін перебування на відкритому сонці не повинен перевищувати 30 хвилин.
Дитина періодично повинен охолоджуватися в тіні — під парасолькою, тентом або під деревами.
Одягайте малюка в легку бавовняну одяг.
На спеці діти повинні багато пити.
Якщо дитина все-таки обгорів, загорніть його в рушник, змочений холодною водою, а повернувшись додому, витріть розчином, що складається води та оцту в співвідношенні 50 на 50.
Влітку підвищується ризик і термічних опіків. Сидячи біля багаття або помішуючи в тазу варення, будьте гранично уважні, якщо поряд з вами знаходиться маленька дитина.
Якщо розміри опіку перевищують 2,5 сантиметра, він вважається важким, і дитині потрібна спеціалізована медична допомога. До того, як н буде доставлений в лікарню або травмпункт, потрібно подбати про охолодження місця опіку. Не можна розкривати пухирі, накладати на опік пластирі — краще обмежитися вільної стерильною пов'язкою.


Укуси комах

З настанням літа з'являється велика кількість різних сезонних комах. Якщо метелики, бабки і коники цілком нешкідливі, набагато менш приємні їх "кусючі" побратими — мухи, гедзі, комарі, деякі мурахи, кліщі і т.д.

Впоратися з ними в приміщенні можна за допомогою фумігатора. Для дитячої кімнати переважний фумигатор, що працює від мережі, оскільки він на відміну від тліючої спіралі, не поглинає кисень. Москітна сітка або навіть звичайна марля, поміщена на вікно, — обов'язковий елемент захисту дитини від настирливих комах.

Під час прогулянок малюка виручать спеціальні серветки-репеленти, просочені особливим складом, запах якого відлякує літаючих "агресорів" протягом декількох годин.

Укуси бджіл, ос або джмелів не тільки болючі, але іноді призводять до розвитку серйозних алергічних реакцій, аж до анфілактіческого шоку і астматичного нападу. Ці стани вимагають негайної госпіталізації дитини.

Багатьох лякають укуси лісових кліщів, які нібито можуть викликати енцефаліт. Щоб уберегти дитину від укусів кліщів, необхідно перш за все захистити волосся і відкриті ділянки шкіри — екіпірувати його головним убором і одягати замість шорт довгі брюки, замінити відкриті сандалі закритою взуттям, а футболки і безрукавки — сорочкою з довгими рукавами.

Шановні батьки!

17.05.2017 року об 17год. відбудуться класні збори, 18.05.2017  об 17 год.  загальношкільна батьківська конференція явка обов'язкова!!!


УВАГА! 


На базі КЗ "СЗШ № 2" з 29.05. по 16.06. 2017 р.
розпочинає свою роботу пришкільний оздоровчий заклад "Сонечко".
Спортивні змагання, конкурси, розваги, туристичні походи, заняття в гуртках зроблять літні канікули  для дітей яскравими та незабутніми!


Правила безопасного поведения детей на природе


Настоящий инструктаж по правилам безопасного поведения детей на природе проводится с учащимися класса в школе перед выходом на природу, экскурсией или походом в лес, с воспитанниками летних детских лагерей и пришкольных оздоровительных лагерей дневного пребывания.
Все дети должны в форме беседы быть ознакомлены с правилами техники безопасности на природе, должны уверенно знать памятку правила поведения детей на природе, неукоснительно их соблюдать в лесу, на полях и лугах, вблизи рек и водоемов.
При строгом соблюдении учащимися (воспитанниками) данной памятки по правилам безопасного поведения учащихся на природе, дети в период каникул не только отдохнут и наберутся сил на природе, но и сохранят свое здоровье.

Памятка
по правилам поведения на природе


Для избежания несчастного случая, необходимо знать и соблюдать следующие меры предосторожности на природе:

Опасности во время отдыха на природе

  • механические повреждения сучками, хворостом, колючими растениями;
  • механические повреждения острыми камнями, осколками стекла и т.д.;
  • укусы ядовитыми животными и насекомыми (змеи, пауки, скорпионы, комары, осы и т.д.);
  • падение с высоты;
  • отравление ядовитыми растениями, ягодами и грибами;
  • травмирование на водоемах, речках;
  • травмирование во время грозы и молнии.

На природе детям необходимо

  • быть осторожным, находясь на природе: следует беречь природу, соблюдать законы общения с окружающей природой!
  • одевать для прогулок и походов на природу удобную обувь;
  • надевать закрытую одежду и головной убор, отправляясь на природу, чтобы уберечься от укусов насекомых, особенно клещей;
  • опасаться высокой температуры, задымленности, падения подгоревших деревьев и провалов в прогоревшем грунте во время лесного пожара;
  • уметь оказывать первую неотложную доврачебную помощь пострадавшему при механических повреждениях сучками, хворостом, колючими растениями, острыми камнями, осколками стекла и т.д., а также при укусах ядовитыми животными и насекомыми (змеи, тарантулы, скорпионы и т.д.), при падении с высоты и при ожогах.

На природе детям не следует

  • отставать от группы или того человека, с кем вы пришли на природу;
  • ходить в лес не имея при себе компаса;
  • оставлять после себя мусор и различные отходы после отдыха на природе, следует всегда уносить их с собой;
  • ломать ветки деревьев и засорять малые речки и родники;
  • снимать обувь и ходить по лесу или парку босиком.

На природе детям не разрешается

  • собирать незнакомые растения и грибы;
  • брать в руки незнакомые предметы, так как они могут быть взрывоопасны. В случае обнаружения взрывоопасных предметов, следует немедленно сообщить об этом взрослым;
  • разжигать костер без присутствия взрослых и не в специально отведенных для этого местах. Уходя, не забывайте тщательно затушить его водой.

На природе детям запрещено

  • посещать лес или парк во время грозы, дождя, тумана и в темное время суток;
  • пить воду из открытых водоемов. Необходимо заранее взять с собой (из дома) питьевую воду в бутылках;
  • купаться в речках, озерах, водохранилищах, на море без присмотра взрослых;
  • посещать лесную зону в период наибольшей активности клещей (май-июнь). Обязательно после посещения лесной и степной зоны необходимо проверить себя на наличие клещей.

ЄДИНІ ВИМОГИ ДО УЧНІВ КЗ «СЗШ №2»

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ У ШКОЛІ.

/Files/images/правила.jpg
1.ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ.

1.1 Учень приходить до школи за 10-15 хвилин до початку занять, чистий охайний, у шкільній формі, при собі мати змінне взуття. При вході у школу дотримується правил ввічливості, знімає в гардеробі верхній одяг, міняє взуття і прямує до місця проведення уроку.

1.2 Забороняється приносити до школи та на територію з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, вибухові або вогнебезпечні предмети і речовини: спиртні напої, наркотики, інші одурманюючі речовини та отрути, газові балончики.

1.3 Не дозволяється без дозволу педагогів йти зі школи і з її території в урочний час. У разі пропуску учбових занять учень повинен пред’явити кл. керівник у довідку від лікаря, або записку від батьків (або особи, яка їх заміняє), про причину відсутності на заняттях. Пропускати заняття без поважних причин забороняється

1.4 Учень школи приносить необхідні навчальні приладдя: книги, зошити, щоденник. Приходить до школи з підготовленим домашнім завданням з предметів згідно з розкладом уроків.

1.5 Учень проявляє повагу до старших, піклується про молодших. Учні й педагоги звертаються один до одного шанобливо. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші школярі – молодшим, хлопчики – дівчаткам.

1.6 Поза школою учні поводяться скрізь і всюди так, щоб не осоромити свою честь та гідність, не заплямувати добре ім’я школи.

1.7 Учні бережуть майно школи, надають посильну допомогу в його ремонті, акуратно відносяться як до свого, так і до чужого майна.

1.8. Учні не мають права пропускати заняття без поважних причин.

1.9. Учні не мають права під час знаходження на території школи та при проведенні шкільних заходів скоювати дії, небезпечні для власного життя і здоров’я та оточуючих.

1.10. Учні не мають права знаходитися в приміщенні школи після закінчення учбових занять або неурочних заходів без дозволу працівників школи.

2.ПОВЕДІНКА НА ЗАНЯТТЯХ

2.1. При вході педагога в клас учні встають на знак вітання, сідають після того, як учитель відповість на питання і дозволить сісти. Так само учні вітають будь-якого дорослого, що увійшов до класу під час занять.

2.2. Протягом уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших сторонніми розмовами, іграми та іншими, що не стосуються уроку, справами. Урочний час повинен використовуватися тільки для навчальних цілей. За першою вимогою вчителя (класного керівника) необхідно пред’являти щоденник. Будь-які записи в щоденниках учнями повинні виконуватися охайно. Після кожного навчального тижня батьки учня ставлять свій підпис у щоденнику.

2.3. Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен підняти руку і попросити дозвіл у вчителя.

2.4. Якщо учень хоче поставити запитання вчителю або відповісти на запитання вчителя, він піднімає руку. Дзвінок про закінчення уроку дається для вчителя. Тільки коли вчитель оголосить про закінчення заняття, учень має право покинути клас. При виході вчителя або іншого дорослого з класу учні встають.

3. ПОВЕДІНКА ДО ПОЧАТКУ, НА ПЕРЕРВАХ І ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ЗАНЯТЬ

3.1. До початку уроку учень повинен: прибути до кабінету до першого дзвінка; після першого дзвінка з дозволу вчителя увійти до класу і підготуватися до уроку.

3.2. Під час перерви учні зобов’язані: навести чистоту та порядок на своєму робочому місці; вийти з класу; рухаючись коридорами, сходами, триматися правої сторони; підкорятися вимогам працівників школи, черговим учням; допомагати підготовляти клас на прохання вчителя до наступного уроку; у разі спізнення на урок постукати у двері кабінету, зайти, привітатися з вчителем, вибачитися за спізнення і попростити дозволу сісти на місце.

3.3. Під час перерв учням забороняється: бігати сходами, поблизу вікон і в інших місцях, не пристосованих до ігор; штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу для вирішення будь-якої проблеми; вживати непристойні вирази і жести на адресу будь-яких осіб, шуміти, заважати відпочивати іншим; палити в будівлі і на території школи.

3.4. Після закінчення занять учень повинен: одержати одяг з гардеробу, акуратно одягнутися і покинути школу, дотримуючись правил ввічливості.

3.5. Черговий по класу: знаходиться в класі під час перерви забезпечує порядок у класі, провітрює приміщення; допомагає вчителю підготувати клас до наступного уроку; стежить і підтримує відповідні санітарні умови.

3.6. Учні, знаходячись в їдальні: підкоряються вимогам вчителя і працівників їдальні; дотримуються черги при купівлі їжі; проявляють увагу й обережність при отриманні і вживанні гарячих і рідких страв; вживають їжу й напої, придбані в їдальні чи принесені з собою, тільки в їдальні; прибирають за собою столові прибори і посуд після вживання їжі.

/Files/images/перерва.jpg

Правила поведінки дітей у побуті.

Правила пожежної безпеки.

Коли ти сам у дома


Правила поведінки під час пожежі

Корисні поради.Канікули.






Шановні батьки!

22.11.2016 року об 17год. відбудуться класні збори, явка обов'язкова!!!


Канікули
  Осінні - 24.10 - 30.10
  Зимові - 26.12 - 10.01
  Весняні  - 20.03 - 26.03
  31.05 закінчується навчальний рік

іНСТРУКЦІЯ № 31
з техніки безпеки учнів під час осінніх канікул
■■■ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Інструкція з безпеки учнів під час осінніх канікул поширюється на всіх учасників навчально-виховного процесу у період перебування учнів на осінніх канікулах.

1.2. Інструкцію розроблено відповідно до «Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу», затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 01.08.2001 № 563, «Правила дорожнього руху України», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306, «Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України», затверджених Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства внутрішніх справ України, Головного управління державної пожежної охорони від 30.09.1998 № 348/70.

1.3. Усі учасники навчально-виховного процесу повинні знати правила надання першої (долікарської) допомоги при характерних ушкодженнях, мати необхідні знання і навички користування медикаментами.

■■■ 2. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПІД ЧАС ОСІННІХ КАНІКУЛ

2.1. Вимоги безпеки життєдіяльності учнів перед початком осінніх канікул:

2.1.1. Перед початком осінніх канікул слід чітко визначити терміни початку та завершення канікул.

2.1.2. У разі продовження канікул телефонувати в останній день визначених термінів до приймальної навчального закладу вихователеві або класному керівникові для визначення нового терміну канікул.

2.1.3. Ознайомитися з планом проведення канікул у класі, навчальному закладі, брати активну участь у запланованих заходах.

2.1.4. У разі неможливості за поважних причин або сімейних обставин узяти участь у запланованих заходах під час канікул або вчасно розпочати навчання після канікул учні, батьки повинні завчасно попередити вихователя або класного керівника, надавши заяву чи медичну довідку, що підтверджує причину.

2.2. Вимоги безпеки життєдіяльності учнів під час осінніх канікул:

2.2.1. Під час канікул, перебуваючи на вулиці й ставши учасником дорожньо-транспортного руху, чітко виконувати правила дорожнього руху:

● рухатися тротуарами і пішохідними доріжками, дотримуючись правого боку;

● за межами населених пунктів, рухаючись узбіччям чи краєм проїжджої частини, йти назустріч руху транспортних засобів;

● переходити проїжджу частину тільки по пішохідних переходах, зокрема підземних і наземних, а за їх відсутності — на перехрестях по лініях тротуарів або узбіч;

● у місцях із регульованим рухом зважати тільки на сигнали регулювальника чи світлофора;

● виходити на проїжджу частину з-за транспортних засобів упевнившись, що не наближаються інші транспортні засоби;

● чекати на транспортний засіб тільки на посадкових майданчиках (зупинках), тротуарах, узбіччях, не створюючи перешкод для дорожнього руху;

● на трамвайних зупинках, не обладнаних посадковими майданчиками, можна виходити на проїжджу частину лише з боку дверей і тільки після зупинки трамвая;

● у разі наближення транспортного засобу з увімкненим проблисковим маячком червоного або синього кольору, чи спеціальним звуковим сигналом, потрібно утриматися від переходу проїжджої частини або негайно залишити її;

● категорично заборонено вибігати на проїжджу частину, влаштовувати на ній або поблизу неї ігри, переходити проїжджу частину поза пішохідним переходом або встановленими місцями;

● рухатися по дорозі велосипедом можна тільки дітям, які досягли 16 років; мопеди й велосипеди повинні бути обладнанні звуковим сигналом та світлоповертачами: спереду — білого кольору, по боках — оранжевого, позаду — червоного; на голові у водія має бути захисний шолом; чітко дотримуватися правил дорожнього руху;

● водіям мопедів і велосипедів заборонено: керувати транспортом із несправним гальмом і звуковим сигналом, у темну пору доби; рухатися автомагістралями, коли поряд є велосипедна доріжка; рухатися тротуарами і пішохідними доріжками; їздити не тримаючись за кермо та знімати ноги з педалей; перевозити пасажирів; буксирувати інші транспортні засоби;

● для катання на інших засобах (скейтборд, самокат, ролики та ін.) обирати місце на дитячих майданчиках та ін., на проїжджу частину виїжджати заборонено;

● учні повинні виконувати зазначені правила, а також інші Правила дорожнього руху України, знання про які отримані на уроках основ здоров'я; виховних годинах, предметних уроках;

● перебувати поблизу залізничних колій дітям без супроводу дорослих заборонено;

● учні, користуючись транспортним засобом, повинні сидіти або стояти тільки в призначених для цього місцях, тримаючись за поручень або інше пристосування.

2.2.2. Під час канікул, перебуваючи вдома, на вулиці, в спеціалізованих установах, приміщеннях, транспорті, учні повинні чітко виконувати правила пожежної безпеки:

● заборонено брати з собою вогненебезпечні предмети, що можуть спричинити пожежу (запальнички, сірники, петарди, бенгальські вогні, феєрверки, цигарки, легкозаймисті речовини, вогнезаймисту рідину та ін.);

● користуватися газовою плитою вдома тільки зі спеціалізованим електричним приладом для вмикання під наглядом дорослих;

● заборонено використовувати віконниці на вікна для затемнення приміщень і застосовувати горючі матеріали; зберігати бензин, газ та інші легкозаймисті горючі рідини, приносити їх до приміщення; застосовувати предмети оформлення приміщень, декорації та сценічне обладнання, виготовлене з горючих синтетичних матеріалів, штучних тканин і волокон (пінопласту, поролону, полівінілу та ін.); застосовувати відкритий вогонь (факели, свічки, феєрверки, бенгальські вогні та ін.), використовувати хлопавки, застосовувати дугові прожектори, влаштовувати світлові ефекти із застосуванням хімічних та інших речовин, що можуть спричинити загоряння; встановлювати стільці, крісла і інші конструкції, виконані з пластмас та легкозаймистих матеріалів, а також захаращувати предметами проходи і аварійні виходи;

● у жодному разі не брати на вулиці чи в іншому місці незнайомих чи чужих предметів, зокрема, побутову техніку, не вмикати їх у розетку вдома чи в інших установах — це може призвести до вибуху та надзвичайної ситуації;

● не наближатися до електроприладів, музичної апаратури, що живляться струмом. Користуватися електроприладами тільки сухими руками і в присутності батьків. У разі виявлення обірваних проводів, неізольованої проводки, іскріння проводки, негайно повідомити дорослих;

● не скупчуватися біля проходів у громадських установах, входах та виходах, у приміщеннях вестибюлю;

● під час участі в масових заходах не галасувати, не свистіти, не бігати, не стрибати, не створювати травмонебезпечних ситуацій у приміщенні, дотримуватися правил пожежної безпеки;

● у разі пожежної небезпеки — наявності вогню, іскріння, диму — негайно вийти на повітря (за двері, балкон) та кликати на допомогу. Викликати службу пожежної охорони за номером 101, назвавши своє ім'я, прізвище, коротко описавши ситуацію: наявність вогню, диму, кількість людей у приміщенні, свій номер телефону;

● при появі запаху газу в квартирі, приміщенні у жодному разі не вмикати електроприлади, не користуватися стаціонарним чи мобільним телефоном, відчинити вікна, двері, перевірити приміщення, вимкнути газову плиту й вийти з приміщення; покликати на допомогу дорослих, негайно повідомити в газову службу за номером 104 чи 101 пожежну охорону; назвавши своє ім'я, прізвище, коротко описавши ситуацію й залишивши свій номер телефону.

2.2.3. Під час канікул, перебуваючи вдома, на вулиці, в спеціалізованих установах, громадських місцях, приміщеннях, транспорті та ін. учні повинні чітко виконувати правила з попередження нещасних випадків, травмування, отруєння та ін.:

● під час канікул заборонено перебувати біля водоймищ без супроводу дорослих для запобігання утеплення дітей;

● категорично заборонено наближатися й перебувати біля будівельних майданчиків, кар'єрів, напівзруйнованих будівель для запобігання обрушень будівельних матеріалів і попередження травм та загибелі дітей;

● категорично заборонено вживати алкоголь, наркотичні засоби, тютюнові вироби, стимулятори;

● уникати вживання в їжу грибів;

● заборонено брати до рук, нюхати, куштувати незнайомі дикі рослини чи паростки квітів, кущів, дерев, що може призвести до отруєння;

● пересуватися обережно, спокійно. Беручи участь в іграх, не створювати хаотичного руху, не штовхатися, не кричати. На вулиці бути обережним, дивитися під ноги, щоб не впасти в яму чи у відкритий каналізаційний люк;

● не наближатися на вулиці до обірваних, обвислих проводів, або проводів, що стирчать, а особливо, якщо від них іде гудіння — такі проводи ще можуть бути підживлені електрострумом;

● не наближатися до щитових, не залазити на стовпи з високовольтними проводами — можна отримати удар електрострумом від високовольтних живлень за 5 м;

● бути обережним на дитячих майданчиках, у парках відпочинку: спочатку переконатися, що гойдалки чи атракціони, турніки, прилади справні, сильно не розгойдуватися й не розгойдувати інших, щоб не призвести до падіння чи іншого травмування;

● не виходити на дах багатоповерхівки для попередження падіння дітей із висоти;

● не наближатися до відчинених вікон, не нахилятися на перила, парапети сходинок для запобігання падіння дітей із висоти;

● не спускатися в підвали будинків чи інші підземні ходи, катакомби, бомбосховища — там може бути отруйний газ;

● не контактувати із незнайомими тваринами для запобігання отримання укусів від хворих на сказ тварин;

● застосовувати всі знання й правила, отримані на уроках основ здоров'я, виховних годинах, навчальних уроках.

2.2.4. Під час канікул учні повинні виконувати правила безпеки життєдіяльності під час самостійного перебування вдома, на вулиці, у громадських місцях, друзів, у замкнутому просторі приміщень із незнайомцями, а також виконувати правила попередження правопорушень та насильства над дітьми:

● не розмовляти й не контактувати із незнайомцями, у жодному разі не передавати їм цінні речі, ключі від дому, навіть якщо вони назвалися представниками міліції. Слід одразу кликати на допомогу й швидко йти до людей;

● не підходити до автомобілів із незнайомцями, навіть якщо вони запитують дорогу. Краще відповісти, що не знаєте, і швидко йти геть;

● перебувати без супроводу дорослих на вулиці дітям до 10-ти років можна до 20 год., до 14-ти років — до 21 год., до 18-ти років — до 22 год. У темну пору року — із настанням темряви;

● діти мають право не відчиняти дверей дому навіть представникам правоохоронних органів. Якщо незнайомець запитує, коли повернуться батьки, слід повідомити, що незабаром — вони у сусідів, тим часом зателефонувати батькам, а двері незнайомцям не відчиняти;

● триматися подалі від тих, хто влаштовує бійки, не брати участі в суперечках дорослих і не провокувати словами чи діями агресивну поведінку, що може призвести до бійки або травми; у стосунках із оточуючими слід поводитися толерантно;

● не заходити в під'їзд, ліфт із незнайомцями; слід одразу кликати на допомогу, якщо незнайомець провокує якісь дії щодо вас. Бути уважними, оглядатися й перевіряти, чи не слідкує за вами хтось під час проходу провулків, підземних переходів, між будинками, у тунелях. Якщо за вами хтось іде, зупинитися й відійти осторонь, щоб потенційний переслідувач пройшов повз вас;

● не вчиняти дії; що можуть призвести до правопорушень. Неповнолітніми у кримінальному праві вважаються особи віком до 18-ти років. За злочини, вчинені після настання 14-річного віку, неповнолітні підлягають кримінальній відповідальності. Позбавлення волі неповнолітньому може бути строком не більше ніж на 10 років. Найсуворішим примусовим виховним заходом є направлення до спеціальних навчально-виховних установ, що здійснюється примусово, незалежно від бажання неповнолітнього чи його батьків;


Шановні батьки! 17.03.16 року о 17:00 відбудуться батьківські збори!!!

Весняні канікули триватимуть 2 тижні з 21.03.16 по 04.04.16. До школи 04,04,16.

Шановні наші матусі! Щиро вітаємо вас з наступаючим жіночим святом 8 БЕРЕЗНЯ! Бажаємо вам всього самого найкращого , щастя , здоров'я та успіхів!!!





Карантин

З 12.02 по 17.02 призупиняється навчальний процес у зв'язку з карантином.


Техніка безпеки під час ожеледиці
Просимо ознайомитись з технікою безпеки під час ожеледиці


Техніка безпеки на зимових канікулах
Просимо батьків переглянути сторінку техніки безпеки 



Шановні батьки прийміть найщиріші привітання з Новим роком та Різдвом Христовим.



Шановні батьки, прошу звернути увагу на дотримання Вашими дітьми правил із техніки безпеки. Матеріали щодо цього питання можна переглянути за посиланням



Поради батькам першокласників










На допомогу майбутньому першокласнику - Сахновщинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) 1 Сахновщинської селищної ради




Поради батькам першокласників




ПОРАДИ БАТЬКАМ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

1.Вранці підіймайте дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Не згадуйте вчорашні прорахунки, не вживайте образливих слів.
2. Не підганяйте дитину, розрахувати час – це ваш обов’язок, якщо ж ви із цим не впорались – провини дитини в цьому немає.
3. Не посилайте дитину до школи без сніданку: у школі вона багато працює, витрачає сили.
4. Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів.
5. Забудьте фразу: « Що ти сьогодні отримав?». Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу запитань, дайте їй розслабитись.
6. Якщо дитина замкнулася, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, хай заспокоїться, тоді все сама розкаже.
7. Зауваження вчителя вислуховуйте не в присутності дитини. Вислухавши не влаштовуйте сварку. Говоріть із дитиною спокійно.
8. Після школи дитина повинна 2-3 години відпочити. Найоптимальніший час для виконання завдань з 15 до 17 години.
9. Не можна виконувати завдання без перерви. Через кожні 15-20 хв. треба відпочивати 10-15 хв.
10. Під час виконання завдань не стійте над дитиною, дайте їй попрацювати самостійно. А коли буде потрібна ваша допомога, то без крику, вживаючи слова «не хвилюйся», «ти все вмієш», «давай поміркуємо разом», «згадай, як пояснював учитель», допоможіть дитині.
11. При спілкуванні з дитиною не вживайте умовностей: «Якщо ти будеш добре вчитися, то…»
12. Протягом дня знайдіть півгодини для спілкування з дитиною. У цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.
13. У сімї має бути єдина тактика спілкування дорослих із дитиною. Коли щось не виходить, порадьтеся із психологом, учителем. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного.
14. Завжди будьте уважними до стану здоровя дитини.
15.Знайте, що діти люблять казки,особливо перед сном,або пісню, лагідні слова. Не лінуйтеся зробити це для них.





Поради батькам як оцінювати шкільні успіхи своїх дітей

Батькам у відносинах із своїми дітьми необхідно зменшувати хворобливість їх переживань з приводу невдач, допомагати їм емоційно переборювати ситуації, які пов’язані зі шкільними оцінками.
Як ставитись до шкільної оцінки в сім’ї? Як зробити так, щоб ставлення батьків позитивно впливало на дитину, а не пригнічувало її?

Правило 1. Пам’ятайте, що спілкуватися в люті, роздратуванні - все одно, що включити в автомобілі „газ” і натиснути на гальма.
Правило 2. Старий, вічний педагогічний гріх. Ми очікуємо від дитини все і зараз. Нам потрібно, щоб дитина вчилася сьогодні добре, ми примушуємо її – вона вчиться, але стає зубрилкою і ненавидить учіння, школу, а може й ... вас.
Правило 3. Ви любите свою дитину, незважаючи на її успіхи у школі. Вона відчуває вашу любов і це допомагає їй бути впевненою в собі.
Правило 4. Дитина очікує від батьків не докорів, а спокійної допомоги.
Правило 5. Щоб позбавити дитину недоліків, намагайтеся вибрати один – той, якого ви хочете позбавитися найбільше, і говоріть тільки про нього.
Правило 6. Порадьтеся із дитиною, почніть з ліквідації тих шкільних труднощів, котрі найзначущіші для неї самої.
Правило 7. Хваліть виконавця, критикуйте – виконання. У ваших силах допомогти відокремити оцінку її особистості від оцінки її роботи.
Правило 8. Оцінка повинна порівнювати сьогоднішні успіхи дитини з її власними вчорашніми.
Правило 9. Не скупіться на похвалу; будуючи стосунки з власною дитиною, не орієнтуйтеся тільки на шкільні оцінки.
Правило 10. Виділіть у морі помилок острівок успіху, на якому зможе укорінюватися дитяча віра в себе і в успіх своїх навчальних зусиль.
Правило 11. Ставте перед дитиною найбільш конкретні та реальні цілі. Не спокушайте дитину цілями, яких неможливо досягти.






Немає коментарів:

Дописати коментар